Melaram dgn baju pengantin
















Sabtu lepas, aku, my tunang ,adik aku and tunang dia usha kedai-kedai pengantin kat Tangkak and Muar.

Mak aku dah bising2 dah suh cari yang murah jerk..heheh. Adik aku ajak pergi Muar, Tukang Cantik aper tah nama dia.

Akak ni angin dah pasal kita org lambat, maklumlah Muar kan belit2 jalan dia. Bincang punya bincang tak nak bagi diskaun.

Pelamin, Baju pengantin, mak andam sumer nak RM 2 ribu , hhahah...mana dapat hehe, Pastu baju tak leh tengok kena booking dulu. Deposit nak RM 500 plak tuh..pergh...tak ada mesra pelanggan langsung. Last2 abah aku kebetulan datang nak amik keta, terus kitaorang cakap nak bincang dulu . HAHAHHAHHA..terus cabut

Besoknya kitaorg pergi kat kedai pengantin kat Tangkak,E-Qasih Andaman nama dia. Mak andamnya auww sket cikgu sekolah..PR bagus..buleh try mana2 baju pun suka ati ko lah
tu yang masing2 melaram tuh..(aku tak join ok )

Dah byk sgt try, last-last termakan dah budi terus deal.
Solekan 2 kali, Baju sepasang, Main Table, Pelamin dan gamba 3 roll sumer : RM 16++

mmmm PUAS ATIHH..
nak kahwin sekitar Johor, Melaka, Negeri Sembilan Buleh lah usha sini http://eqasih-andaman.fotopages.com/

Catat Ulasan

10 Ulasan

Faizah Roslaini berkata…
ok lah tuh bai...
eh gambar main roll roll lagih ker? bukan ler nih sumerr dah digital??
Shukri Yusof berkata…
Terima kasih Lan sbb amik E-Qasih Andaman.. Kalau ada kengkawan nak kawin ble tolong promotekan.. Skrang dah ada website http://www.freewebs.com/eqasih-andaman

TERIMA KASIH DAUN KELADI
SOK ADIK2 NAK KAWIN JGN LER BUAT2 LUPER NAK CARI KITE LAGI... HHEHEHE
lankapo berkata…
sorry lah cikgu pie haha
tak perasan lah ada komentar di sini
terima kasih byk2

tak sangka bleh jumpa kat sini ingat kat Tangkak jerk
cikgu upgrade lah sket web tuh
Tanpa Nama berkata…
salam..em byk kan lagi koleksi yg up to date yer?..dalam 2 tahun lagi boleh lah dtg..hehehe...kalu juffri yg apply boleh dapat discount tak?..hehehe
lankapo berkata…
juflyn,

salam, buleh2 dtg lah ke Tangkak atau call je cikgu ok
bella berkata…
abg fii..cmne ni bella dh lme tngu reply prtnyaan bella tp abg fii xlyn pown..bella sje nk tnye harga pakej 2 lau kat area p.gdang,brapa caj tmbahan...
Kahwinku berkata…
kat area mana erk. aku x familiar sgt kat tangkak. tapi kalau bus stand tangkak aku tau lar... leh kasi landmark skit x.. thank
lankapo berkata…
to bella,

cuba try kontek dia thru hp di blog dia. Ini blog sya, so klu tanya kat sini dia tak tahu kot

to kahwinku,

sng jek, bustand tangkak ko tahu kan. ko carik arked mara kat sbelah bustand tu jerk dua tingkat.kedai cikgu kat situ.
khairul berkata…
To Cikgu Fee

Sorry lambatt memberikan testimoni nie...anyway terima kasih berbanyak sbb cikgu telah merealisasikan dan memeriahkan majlis saya (Khaitul-Nas 15/ ogos/2009) di Jementah, Segamat..therefore, for those who are/still looking for the best Andam..here i would like you search for Cikgu Fee wokey...he is the best Andam in the town...anyaway happy Eidulfitri, maaf salah silap yer...
Tanpa Nama berkata…
saya paling suke sgt dgn kualiti2 pict n teknik2 solek 2...rase cam nk sgt...tp, saya cm nk tunang je dlu. kawen thn dpn...
sy kat batu pahat..nk tanya, cas perjalanan 2 kira mcm mana?